Laz Böreği

Laz Böreği


Önce hazırladığım Laz Böreği tarifi 
Bu bayramkinin diğerinden ne farkı var.
Diğerinde alt -üst yufkalarını 4 adet koyuyordum, şimdi 7 tane hazırlıyorum.
Biraz hamur malzemesini arttırdım.
Bu bayram yine iki tepsi hazırladım. Pirinç unum bir tanesine yetmedi.
2 kaşık pirinç unu, 2 kaşık buğday unu ile hazırladım muhallebisini, çok lezzetli oldu.
Gerisi aynı...
Tarif için TIK TIK...
Malzemeler

Hamuru için
1 yumurta
2 çay bardağı süt
1 çay bardağı sıvıyağ
1 paket kabartma tozu
un
bir tutam tuz

Yufkaların arasına
200 gram tereyağı (eritilecek/kızdırılmayacak)

Muhallebisi için
4 adet yumurta (sadece sarısını kullananlarda var ben tümünü ekliyorum)
7 su bardağı süt
1,5 su bardağı tozşeker
4 çorba kaşığı nişasta
2 çorba kaşığı pirinç unu
2 çorba kaşığı un 
1 tutam tuz
1 tutam karabiber

Şerbeti için
1,5 bardak tozşeker
1 su bardağı su
 2-3 damla limon suyu

Share this article :

Son Yazılar Mail Adresinize Gelsin!

Mail ile Abone Ol

Takip et!

 

Yorum Gönder

 
Copyright © 2011. YEMEK TARİFLERİ - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Edited by Ehl-i Blog
Proudly powered by Blogger
kardeş payı izle